Klasy 0-3

Wydarzenia:

Z CHEMIĄ ZA „PAN BRAT” warsztaty w laboratorium Labosfera dla klas 1a i 1b

Dnia 8 marca 2019 r. klasa 1a i 1b odwiedziły laboratorium „Lobosferę”. Uczniowie samodzielnie przeprowadzili kilka doświadczeń. Warsztaty rozbudziły w nich kreatywność, ciekawość oraz chęć odkrywania. Na chwilę stali się małymi, prawdziwymi naukowcami. Jeden ze...

Spotkanie z Prezydentem Pruszkowa

13 marca 2019 roku gościliśmy w naszej szkole Pana Prezydenta Pawła Makucha i Panią Wiceprezydent Beatę Czyżewską. Spotkanie przebiegało w bardzo radosnej i przyjaznej atmosferze. Podczas pierwszej części spotkania przeznaczonej dla uczniów klas 0-3 Pan Prezydent...

„Finanse na wesoło – czyli po co są pieniądze?”

W dniu 4 marca 2019r w Szkole Podstawowej nr 5 w Pruszkowie odbył się warsztat dla klasy IIIa poprowadzony przez wolontariusza – menadżera z IKANO Banku, pana Bartosza Jamróz, który  wprowadził uczniów klasy IIIa w świat finansów i przedsiębiorczości. Po krótkim...

BAL KARNAWAŁOWY 2019

Dni Bezpiecznego Internetu w SP5

W lutym 2019 r. w szkole obchodziliśmy Dni Bezpiecznego Internetu. W ramach naszych działań zrealizowaliśmy: Plakaty informacyjne (w holu szkoły) poświęcone zagrożeniom w sieci,...

Akcja „Poczytaj Młodszemu”

W naszej szkole uczniowie z klasy trzeciej raz w miesiącu odwiedzają klasę pierwszą, by poczytać młodszym kolegom krótkie opowiadania. Akcja ta korzystnie wpływa na rozwój...

„IDĄ ŚWIĘTA, NIE O SMS-IE, LECZ O KARTCE PAMIĘTAJ”

Nasza szkoła, Szkoła Podstawowa nr 5 w Pruszkowie dołączyła  do projektu pt. “IDĄ ŚWIĘTA, NIE O SMS-IE, LECZ O KARTCE PAMIĘTAJ”, której ideą jest zachęcenie dzieci i...

Spotkania w szkolnej Bibliotece

Chcemy, by biblioteka szkolna nie była dla dzieci  tajemniczym  i obcym miejscem. Staramy się więc co jakiś czas do niej zachodzić. Uczniowie klas młodszych wypożyczali...

Dekorowanie pierniczków 2018

Przedświąteczne dekorowanie pierników w klasach pierwszych. W tygodniu poprzedzającym przerwę świąteczną w klasach pierwszych odbyło się dekorowanie pierników. Uczniowie...

Wycieczka do LOT-u

Wycieczka do LOT-u Dnia 10 grudnia klasa 1b pojechała na wycieczkę do LOT-u. Najpierw zawitaliśmy do biurowca LOT-u, gdzie uczyliśmy się jak prawidłowo przygotować bagaż do lotu...

Warsztaty malowania kubeczków

Dnia 07 grudnia 2018 r. klasy 1a i 1b brały udział w warsztatach malowania kubeczków. Na zajęciach dzieci mogły wykazać się kreatywnością malując na dowolny wzór kubeczki...

Dokarmianie ptaków

Klasa 1b postanowiła dokarmiać ptaki tej zimy. Wspólnie wkopaliśmy karmnik przed oknem naszej klasy, a następnie wsypaliśmy ziarna i  powiesiliśmy słoninkę. Czekamy teraz, aż...

Mobilne Planetarium

Podeszliśmy do edukacji w sposób kreatywny. W dniach 9, 10 i 11 stycznia 2019 r. do naszej szkoły zawitało MOBILNE PLANETARIUM.  W dostępny i...

Akcja „Schronisko”

W dniach 07.01– 24.01 2019 r. Szkoła nr 5 w Pruszkowie zorganizowała zbiórkę dla Pruszkowskiego Stowarzyszenia na Rzecz Zwierząt. Przeprowadzeniem całej akcji zajęła  się...

Wycieczka 1a i 1b do Muzeum w Nieborowie

Dnia 14 listopada 2018 r., odbyła się wycieczka klasy 1a oraz 1b do Muzeum w Nieborowie. Podczas niecodziennej ścieżki edukacyjnej uczniowie wzięli udział w warsztatach pt. „Akademia Pana Kleksa”. Uczniowie mieli okazję poznać bliżej Pana Kleksa – postać bardzo...

Dzień Eco w SP5

W ramach obchodów „Światowego Dnia Sprzątania Świata” 21 września 2018r. w klasach 1-3 zostały zorganizowane warsztaty plastyczne. Tematem przewodnim była czystość naszej planety. Tego dnia odbyły się również lekcje tematyczne, których celem było propagowanie...

Ślubowanie Pierwszych Klas 2018

Dnia 9 listopada 2018 roku pierwszoklasiści w obecności rodziców, nauczycieli i Dyrekcji złożyli uroczyste ślubowanie i zostali oficjalnie włączeni do społeczności uczniów naszej szkoły.

Warsztaty LEGO

W piątek 16 listopada 2018 r. klasy 1a, 1b, 1c, 1d oraz 0c uczestniczyły w warsztatach  Edukido, czyli „Nauka poprzez zabawę”- zajęcia z klockami Lego.  Budowały swoje pojazdy, utrwalały pojęcie symetrii oraz sprawdzały, czy pojazdy te przetrwają, gdy spuści się je z...

Przed­staw­ie­nie eko­log­iczne na wesoło „Rajska wyspa”

Dnia 15 listopada 2018 w naszej szkole odbył się spektakl pt. „ Rajska wyspa” wystawiony przez Krakowskie Biuro Promocji Kultury.  Poruszał on zagadnienia związane z niską emisją, smo­giem, zanieczyszcze­niem powi­etrza, seg­re­gacją odpadów, elek­trośmieci­ami i...

SŁODZIAKI DLA DZIECI Z CENTRUM ZDROWIA DZIECKA

W naszej szkole zorganizowaliśmy zbiórkę naklejek z Biedronki, wymieniliśmy je na słodziaki, dołożyliśmy jeszcze nasze ukochane pluszaki, zapakowaliśmy w paczkę i wysłaliśmy do dzieci z Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Niech ich wspierają i otuchy dodają. Życzymy...

Spotkanie z Kacprem Gołda

Dnia 15.11.18r. (czwartek)  odbyło się w naszej szkole spotkanie z p. Kacprem Gołda.  Jest to półfinalista takich programów, jak: The Voice of Poland czy  X Factor.  Opowiadał on o swojej pasji muzycznej oraz zaśpiewał kilka piosenek, również...

Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania

Tak obchodziliśmy w naszej szkole 29.09.2018 r. "Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania"

Wycieczka do Galerii Figur Stalowych

Dnia 16 października klasa 1b odwiedziła Galerię Figur Stalowych w Pruszkowie. Wystawa rzeźb stalowych zrobiła na nas ogromne wrażenie. Mieliśmy okazję zobaczyć imponujących rozmiarów figury ze stali. Byli to bohaterowie kreskówek, postacie z filmów oraz roboty....

Andrzejki 2018

Andrzejkowe szaleństwo  W listopadzie obchodziliśmy w klasach 1-3 „Andrzejki”, które od dawien dawna są tradycyjnym wieczorem wróżb. Były one pretekstem do spędzenia niezapomnianego czasu w gronie kolegów i koleżanek. Każdy tego dnia chciał wywróżyć sobie coś...